Everesta, s.r.o.

Byznys není jen obchod

Dušan Jílek - ECS Edconsia

Odpovídá Dušan Jílek, obchodní ředitel a spolumajitel vzdělávací a poradenské společnosti ECS Edconsia.

1) Byznys není jen obchod, souhlasíte s tím?
Úspěch našich firem ECS Edconsia a ECS Eurofinance jsme vybudovali na tom, že máme s klienty otevřené a partnerské vztahy. Pracujeme v sektoru služeb, v oboru poradenství. S klienty neobchodujeme prvoplánově. Nikdy nepřemýšlíme stylem „kolik kusů či tun, ti kliente, prodáme“. Vždy si nejprve klademe otázku „jak ti kliente pomůže to, co umíme?“. A o tom jednáme jako partneři. Když naše služby klientovi pomohou, pak za ně rádi zaplatí. Ale na prvním místě je klientova důvěra v nás.

2) Jak si důvěru získáváte ? Důvěru má člověk až tehdy, když službu na vlastní kůži vyzkouší...
Budujeme vztahy s klienty dlouhodobě, řadu let. Máme vynikající CRM systém, který jsme si sami nadesignovali, máme v něm spoustu informací, takže umíme oslovit správné klienty se správným návrhem ve správný čas. A oni to oceňují. Když nás klienti „vyzkouší“ na prvním projektu, chtějí nás i nadále. Firmy si nás mezi sebou doporučují. V poslední době máme řadu poptávek ze Slovenska od sesterských společností našich spokojených českých klientů.

3) Inovujete svou nabídku?
Permanentně. A daří se nám být o krok napřed. Když se před několika lety rozbíhalo čerpání dotací na vzdělávání z EU, sestavili jsme vlastní tým expertů, založili jsme ECS Eurofinance a začali úspěšně čerpat dotační prostředky pro nás i naše klienty. Rozšířili jsme naše portfolio služeb o eventy, outdoory, personální poradenství, psychodiagnostiku. Jsme aktivní na webu.Založili jsme personální a manažerský portál Bosston.cz . Natáčíme vlastní instruktážní videofilmy.Právě jsme spustili nejpřehlednější interaktivní on-line katalog vzdělávání na www.kurzy-ecs.cz .A přirozeně mámě rozběhnutou celou řadu dalších projektů... Mimochodem, všimli jste si, jak inovace zaspali někteří bývalí lídři na vzdělávacím trhu, kteří na počátku 90. let byli pojmy a dnes o nich není vidu ani slechu ?
 
4) Které formy vzdělávání jsou v poslední době populární?
Hodně žádaný je nyní koučink obchodníků – jejich doprovod koučem v terénu ke klientům. Nesmírně efektivní je telefonní koučink – náš specialista je přímo v zákaznickém či jiném oddělení, provádí náslechy telefonátů a poskytuje okamžitou zpětnou vazbu. Lidé během jedné směny dělají ohromné pokroky.
 
5) Je i v době panující krize zájem firem o rozvíjení zaměstnanců?
Žádnou krizi nepociťujeme, máme rezervované termíny na měsíce dopředu. Ovlivňují to v zásadě dva faktory - jednak díky úspěchům při získávání dotací mají naši klienti prostředky na rozvoj a vzdělávání svých lidí i v této době. A za druhé řada klientů si uvědomila, že když vynechali školení v roce 2009, kdy razantně seškrtali náklady, že se jim to začíná „vracet“. Netrénovaní obchodníci neuzavírají dobré obchody, nevzdělávaní manažeři neobstojí v kritických situacích. A tak se u nás houfně hlásí o školení a tréninky.

Komentáře

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.

Více informací o možnostech formátování

CAPTCHA
Toto je ochrana před spamem. Doplňte prosím výsledek.
3 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.
By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.