Jak ušetřit, to je to oč tu běží.
Úspory jsou jedním ze základních problémů, který manažery trápí. Zároveň řeší dilema, jak těmito úsporami nepodvázat inovace ve firmě, motivaci lidí a růstový potenciál.
Negativní efekty klasických škrtů:
- škrty v marketingu -> nikdo se o nás nedozví
- škrty ve vzdělávání -> nemáme kvalitní personál
- škrty v odměnách -> naši otrávení lidé nepracují s jiskrou
- škrty v inovacích -> konkurence nás předběhne a uteče nám
=> Nakonec přijdeme o mnohem více peněz, než kolik jsme jich ušetřili.
Nástrojem, jak uspořit bez těchto negativních efektů, jsou profesionálně provedená výběrová řízení. Ničeho se nezřeknete a přitom ušetříte – někdy mnohem víc, než jste čekali.
Komentáře
Poslat nový komentář